Navision Support Online Kft.
Cégünk a Navision Support Online Kft eredetileg azzal a
céllal jött létre, hogy a már Microsoft Dynamics rendszereket használó cégeknek
segítsen, kezdetben ezért a profilunk csak a supportra, helpdesk-re
koncentrálódott, de hamar, már az alapítás évében kibővítettük tevékenységét.
Hazai és nemzetközi cégeknél valósítottunk meg ERP, CRM
bevezetéseket és/vagy támogatjuk az ilyen rendszereiket. Számos esetben
végezünk számukra kihelyezett szolgáltatásokat számviteli területen is. Jelen
vagyunk Hollandiában, Lengyelországban, Csehországban, Szlovákiában,
Szlovéniában és Romániában de van partnerünk az Egyesült Államokban is.
A szoftvermegoldásaink funkcionális megfelelőssége mellett
küldetésünknek valljuk a projektjeink lehető leggyorsabb megvalósulását és azok
költséghatékonyságát, minél kedvezőbb ár-érték arányát. A tapasztalatainkon
alapuló pontosságunkat és az együttműködésre vonatkozó megbízhatóságunkat. A
szolgáltatásaink mindenkori kifogástalan minőségét.
Profil
·
cégátvilágítás, rendszertervezés, projekt
előkészítés, tanácsadás – konzultáció,
·
Microsoft Dynamics (CRM, Navision, Axapta)
projektek megvalósítása, ilyen rendszerek
bevezetése, implementációja,
·
egyedi szoftverfejlesztések, testre-szabások,
·
rendszerek támogatása (support és/vagy
helpdesk),
·
oktatási igények esetenkénti vagy folyamatos
kiszolgálása,
·
klasszikus pénzügyi-számviteli szolgáltatások
(pl. könyvelési szolgáltatás, pénzügyi outsourcing) biztosítása, akár emelt szinten
is, a saját vagy az általunk biztosított ERP környezetben.
Bízunk abban, hogy vezető munkatársaink másfél-évtizedes
tapasztalata a pénzügyi és vállalatirányítási rendszer bevezetési területen, és
a megoldás-koncepciónk maradéktalan megfelelése, és az erős Microsoft
partnerségünk alkalmassá tesz bennünket az Önök számára is.
Fontosabb
szolgáltatásaink
Cégük a már meg lévő rendszerén illetve a rendszerein belüli
és kívüli gazdasági folyamatainak átvizsgálása, racionalizálása, felkészítése a
bevezetésére, az ehhez kapcsolódó tanulmány illetve árajánlat, projektterv,
javaslatok, előterjesztések készítése, az igényeik szerint. Konzultáció és
tanácsadás. Kipróbált és bevált módszertan alapján a teljes körű
projektvezetés, a rendszer bevezetésének kapcsán.
A már bevezetett rendszer karbantartása. A Microsoft
Magyarország partnereként folyamatosan rendelkezésünkre állnak a változásokat
figyelembe vevő frissítések (pld.: magyarosítási csomagok és törvényi
változások). Ügyfeleinknek a támogatási szerződés megkötését javasoljuk.
A fontosabb lehetőségek. Online támogatás távoli elérés
segítségével (fennakadást okozó problémák elhárítása 3 órán belül – azonnali
reagálással) Helyszíni rendszeres (igényeiknek megfelelően hetenként vagy
havonta) de bármikor lehetőség van az esetenkénti konzultációra is. Zárásokkor,
leltározáskor intenzívebb lehet a rendelkezésre állás. (igény szerint
helyszínen vagy online módon). Új felhasználó betanítását a személyre, a cégre
és a folyamatra szabott oktatási segédanyag elkészítésével oldjuk meg.
Egyedi szoftverfejlesztések, testreszabások lehetnek, például
a felhasználói felületek egyedi kialakítása, a felhasználók által használt
listák, lekérdezések kialakítása, átalakítása. Interface-ek kialakítása banki
terminálokkal vagy saját egyéb rendszerekkel.
Jelenleg az egyik legkeresettebb szolgáltatásunk a teljes
pénzügy-számvitel kiszervezése az outsourceing. Az ügyfeleink tapasztalatai
szerint ezen szolgáltatásunk igénybe vételével a hatékonyság javítása mellett,
éves szinten a pénzügyi részleg költségeinek legalább 25-60%-át takaríthatja
meg. Ez a megoldás hosszú távú
együttműködést jelent cégeink között. Mindkét fél számára egyszerre jelent
stabilitást, szakmai és pénzügyi biztonságot, illetve tervezhető kötelezettség-
és felelősségvállalást. Együttműködésünk várható haszna – a megtakarításokon
felül – a meg növekedett teljesítmény, minőségi munka, pontosabb, gyorsabb
döntések, jobb kommunikáció és munkaidő megtakarítás. Mindezt egy állandó,
tervezhető havidíj fejében. Javaslatunk lényege, kiváltani teljes körűen az
Önök pénzügyi-számviteli ügyvitelét. Ha a szolgáltatásunkat ERP szolgáltatás
opcióval választják, akkor azon túl, hogy az összes bevallást határidőre
elkészítjük, Önök on-line módon betekintést kapnak a saját cégük pénzügyi
helyzetébe. A felelős vezetők naprakészen, folyamatosan kézhez kapják a
kontrolling kimutatásokat. Tehát nem csak a klasszikus feladatokat tudjuk
megoldani, hanem egy emelt szintű szolgáltatás keretében hozzá férhetnek a mi általunk
üzemeltetett, de kimondottan az önök számára, ezen feladatok ellátására
telepített standard ERP funkciókhoz. A későbbiek folyamán természetesen
bármikor lehetőség van (akár megmaradva a havidíjas finanszírozás mellett) az
Önök saját ERP rendszerének a megvalósítására, annak egyéni fejlesztésére, az
Önök egyedi igényeik megvalósítására.
Pénzügyi- számviteli kiszervezés illetve a könyvelési
szolgáltatásunk esetében az EPR opció szabadon választható.
ERP
Szakértelem
Az NSO olyan ERP-rendszerek bevezetésére
specializálódott, amelyek a kis, közepes és nagyvállalatok igényeit elégítik
ki. Igazodnak az ügyviteli, termelési és egyéb vállalati folyamatokhoz,
valamint teljes mértékben támogatni tudják a szakemberek tevékenységét az
alábbi területeken:
·
Pénzügy
·
Kereskedelem
·
Marketing
·
Gyártás és gyártástervezés
·
Logisztika
·
Üzleti analízisek és döntés-előkészítés
·
Erőforrások kezelése
·
Projektek koordinálása
·
Ügyfélkapcsolatok kezelése
·
Célrendszerek és iparági megoldások integrációja
A Microsoft Dynamics jelenleg az egyik
leghatékonyabb vállalatirányítási alkalmazás világszerte. Az NSO jelentős
tapasztalatokkal rendelkezik a Microsoft Dynamics (elsősorban NAV és CRM, de AX
is) rendszerek bevezetésében. Tanácsadóink komoly tapasztalatot szereztek más
vállalatirányítási rendszerek moduljainak bevezetésében is, túlnyomórészt ipari
és termelővállalatok körében.
IT
üzemeltetési szakértelem
Az NSO az elmúlt évek során számos
infrastrukturális és üzemeltetési megoldást nyújtott a kis, közepes és
nagyvállalati szektor számára.
Támogatási
szolgáltatások
·
Felhasználói
telefonos ügyfélszolgálat (Helpdesk)
·
Távoli
felügyelet és támogatás (Remote Management)
·
Helyszíni
támogatás/javítás (On-site Support and Repair)
·
Távoli
és helyszíni támogatás
·
Rendszerüzemeltetés
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése