2012. november 11., vasárnap

NSO Bemutatkozó


Navision Support Online Kft.

Cégünk a Navision Support Online Kft eredetileg azzal a céllal jött létre, hogy a már Microsoft Dynamics rendszereket használó cégeknek segítsen, kezdetben ezért a profilunk csak a supportra, helpdesk-re koncentrálódott, de hamar, már az alapítás évében kibővítettük tevékenységét.
Hazai és nemzetközi cégeknél valósítottunk meg ERP, CRM bevezetéseket és/vagy támogatjuk az ilyen rendszereiket. Számos esetben végezünk számukra kihelyezett szolgáltatásokat számviteli területen is. Jelen vagyunk Hollandiában, Lengyelországban, Csehországban, Szlovákiában, Szlovéniában és Romániában de van partnerünk az Egyesült Államokban is.
A szoftvermegoldásaink funkcionális megfelelőssége mellett küldetésünknek valljuk a projektjeink lehető leggyorsabb megvalósulását és azok költséghatékonyságát, minél kedvezőbb ár-érték arányát. A tapasztalatainkon alapuló pontosságunkat és az együttműködésre vonatkozó megbízhatóságunkat. A szolgáltatásaink mindenkori kifogástalan minőségét.

 Profil

·                     cégátvilágítás, rendszertervezés, projekt előkészítés, tanácsadás – konzultáció,
·                     Microsoft Dynamics (CRM, Navision, Axapta) projektek megvalósítása, ilyen rendszerek 
             bevezetése, implementációja,
·                     egyedi szoftverfejlesztések, testre-szabások,
·                     rendszerek támogatása (support és/vagy helpdesk),
·                     oktatási igények esetenkénti vagy folyamatos kiszolgálása,
·                     klasszikus pénzügyi-számviteli szolgáltatások (pl. könyvelési szolgáltatás, pénzügyi outsourcing) biztosítása, akár emelt szinten is, a saját vagy az általunk biztosított ERP környezetben.

Bízunk abban, hogy vezető munkatársaink másfél-évtizedes tapasztalata a pénzügyi és vállalatirányítási rendszer bevezetési területen, és a megoldás-koncepciónk maradéktalan megfelelése, és az erős Microsoft partnerségünk alkalmassá tesz bennünket az Önök számára is.

 Fontosabb szolgáltatásaink

Cégük a már meg lévő rendszerén illetve a rendszerein belüli és kívüli gazdasági folyamatainak átvizsgálása, racionalizálása, felkészítése a bevezetésére, az ehhez kapcsolódó tanulmány illetve árajánlat, projektterv, javaslatok, előterjesztések készítése, az igényeik szerint. Konzultáció és tanácsadás. Kipróbált és bevált módszertan alapján a teljes körű projektvezetés, a rendszer bevezetésének kapcsán.
A már bevezetett rendszer karbantartása. A Microsoft Magyarország partnereként folyamatosan rendelkezésünkre állnak a változásokat figyelembe vevő frissítések (pld.: magyarosítási csomagok és törvényi változások). Ügyfeleinknek a támogatási szerződés megkötését javasoljuk.
A fontosabb lehetőségek. Online támogatás távoli elérés segítségével (fennakadást okozó problémák elhárítása 3 órán belül – azonnali reagálással) Helyszíni rendszeres (igényeiknek megfelelően hetenként vagy havonta) de bármikor lehetőség van az esetenkénti konzultációra is. Zárásokkor, leltározáskor intenzívebb lehet a rendelkezésre állás. (igény szerint helyszínen vagy online módon). Új felhasználó betanítását a személyre, a cégre és a folyamatra szabott oktatási segédanyag elkészítésével oldjuk meg.
Egyedi szoftverfejlesztések, testreszabások lehetnek, például a felhasználói felületek egyedi kialakítása, a felhasználók által használt listák, lekérdezések kialakítása, átalakítása. Interface-ek kialakítása banki terminálokkal vagy saját egyéb rendszerekkel.

Jelenleg az egyik legkeresettebb szolgáltatásunk a teljes pénzügy-számvitel kiszervezése az outsourceing. Az ügyfeleink tapasztalatai szerint ezen szolgáltatásunk igénybe vételével a hatékonyság javítása mellett, éves szinten a pénzügyi részleg költségeinek legalább 25-60%-át takaríthatja meg.  Ez a megoldás hosszú távú együttműködést jelent cégeink között. Mindkét fél számára egyszerre jelent stabilitást, szakmai és pénzügyi biztonságot, illetve tervezhető kötelezettség- és felelősségvállalást. Együttműködésünk várható haszna – a megtakarításokon felül – a meg növekedett teljesítmény, minőségi munka, pontosabb, gyorsabb döntések, jobb kommunikáció és munkaidő megtakarítás. Mindezt egy állandó, tervezhető havidíj fejében. Javaslatunk lényege, kiváltani teljes körűen az Önök pénzügyi-számviteli ügyvitelét. Ha a szolgáltatásunkat ERP szolgáltatás opcióval választják, akkor azon túl, hogy az összes bevallást határidőre elkészítjük, Önök on-line módon betekintést kapnak a saját cégük pénzügyi helyzetébe. A felelős vezetők naprakészen, folyamatosan kézhez kapják a kontrolling kimutatásokat. Tehát nem csak a klasszikus feladatokat tudjuk megoldani, hanem egy emelt szintű szolgáltatás keretében hozzá férhetnek a mi általunk üzemeltetett, de kimondottan az önök számára, ezen feladatok ellátására telepített standard ERP funkciókhoz. A későbbiek folyamán természetesen bármikor lehetőség van (akár megmaradva a havidíjas finanszírozás mellett) az Önök saját ERP rendszerének a megvalósítására, annak egyéni fejlesztésére, az Önök egyedi igényeik megvalósítására.
Pénzügyi- számviteli kiszervezés illetve a könyvelési szolgáltatásunk esetében az EPR opció szabadon választható.

ERP Szakértelem

Az NSO olyan ERP-rendszerek bevezetésére specializálódott, amelyek a kis, közepes és nagyvállalatok igényeit elégítik ki. Igazodnak az ügyviteli, termelési és egyéb vállalati folyamatokhoz, valamint teljes mértékben támogatni tudják a szakemberek tevékenységét az alábbi területeken:
·         Pénzügy
·         Kereskedelem
·         Marketing
·         Gyártás és gyártástervezés
·         Logisztika
·         Üzleti analízisek és döntés-előkészítés
·         Erőforrások kezelése
·         Projektek koordinálása
·         Ügyfélkapcsolatok kezelése
·         Célrendszerek és iparági megoldások integrációja

A Microsoft Dynamics jelenleg az egyik leghatékonyabb vállalatirányítási alkalmazás világszerte. Az NSO jelentős tapasztalatokkal rendelkezik a Microsoft Dynamics (elsősorban NAV és CRM, de AX is) rendszerek bevezetésében. Tanácsadóink komoly tapasztalatot szereztek más vállalatirányítási rendszerek moduljainak bevezetésében is, túlnyomórészt ipari és termelővállalatok körében.

 IT üzemeltetési szakértelem

Az NSO az elmúlt évek során számos infrastrukturális és üzemeltetési megoldást nyújtott a kis, közepes és nagyvállalati szektor számára.

Támogatási szolgáltatások

·         Felhasználói telefonos ügyfélszolgálat (Helpdesk)
·         Távoli felügyelet és támogatás (Remote Management)
·         Helyszíni támogatás/javítás (On-site Support and Repair)
·         Távoli és helyszíni támogatás
·         Rendszerüzemeltetés


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése